Όπως γνωρίζετε οι παροικούντες την “Ιερουσαλήμ” της μπλογκόσφαιρας, πρόσφατα κάποιοι από μας είχαμε τη χαρά και την τιμή να δούμε τα ονόματα των ιστολογίων μας να φιγουράρουν στη μαύρη λίστα “ιεραποστόλου” ο οποίος, όπως ομολόγησε απαντώντας σε σχόλιό μου στο ιστολόγιό του, το έχει πάρει πάνω του να ξεσκεπάσει τον αποτρόπαιο αντισημιτισμό! Μάλιστα υποσχέθηκε να ενημερώνει συνεχώς το Blog του προσθέτοντας καινούργια ευρήματα. Με άλλα λόγια έχει πάρει την ιεραποστολή του στα σοβαρά. Δεν αστειεύεται.
Προφανώς ο απόστολος του “ΑΝΤΙ-αντισημιτισμού”, που μάλιστα παριστάνει και τον Έλληνα ρεπόρτερ αλλά γράφει στην Αγγλική για τους δικούς του λόγους – τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται – είναι από κείνους που δεν πιστεύουν στο ύψιστο δικαίωμα της ελευθερίας της γνώμης και της έκφρασης. Και επειδή πλησίαζε η αποφράδα μέρα της 21ης Απριλίου και προφανώς ήθελε να τη γιορτάσει εμπράκτως, είχε την έμπνευση να λογοκρίνει και να συκοφαντήσει επιλεκτικά κάποιους bloggers που του κάθονταν στο στομάχι, παραδίδοντάς τους “στιγματισμένους”, όπως νομίζει, στη γενική κατακραυγή ομοϊδεατών του, με τη βαρύτατη για την εποχή μας κατηγορία του αντισημιτισμού. Τώρα ποιος είναι ο στόχος, δεν κατάλαβα. Είναι άραγε ο εκφοβισμός, δηλαδή η ιδεολογική τρομοκρατία, ή η νουθεσία προς μεταμέλεια των αμαρτησάντων; Μάλλον το πρώτο, κι αυτό είναι άκρως αποκαλυπτικό της “παιδείας” του τύπου αυτού που φοβάται το φως.
Σημειωτέον ότι ο “ιεραπόστολος” μισέλληνας, στο προφίλ του, που ξαφνικά αφαιρέθηκε από την κεντρική του σελίδα αμέσως μόλις αντέδρασαν οι θιγόμενοι bloggers, έγραφε μεταξύ άλλων, στα Αγγλικά, ότι έχει συνειδητοποιήσει πως πάρα πολλοί Έλληνες τρέφουν συναισθήματα ασύστολου και κραυγαλέου αντισημιτισμού.
Η σύγχρονη ψυχοπαθολογία του “ΑΝΤΙ-αντισημιτισμού” είναι ένα είδος υστερίας, ή μανίας καταδίωξης, που χάρη στην επιθετική προπαγάνδα των επιτηδείων, ου μην αλλά και αφελών, έχει προσβάλλει μεγάλες μερίδες των λαών της γης, ιδίως μεταξύ Ευαγγελικών “Χριστιανών”, επιφέροντας ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα από εκείνο που θέλουν να αποτρέψουν. Αν συζητήσεις με τέτοια άτομα και τους πεις πως εσύ δε βλέπεις κανένα γενικευμένο αντισημιτισμό στη γειτονιά σου, στην πόλη σου, στο έθνος σου, ότι δε βλέπεις καμία αντιπάθεια του μέσου Έλληνα προς τον Εβραίο, γίνεσαι ο μεγαλύτερος εχθρός τους.
Πάμε τώρα στον τίτλο αυτού του άρθρου. Σερφάροντας στα διάφορα blogs που σχολίασαν τη λίστα του “ΑΝΤΙ-αντισημίτη” ιεραποστόλου – ανώνυμου blogger – διάβαζα και τα διάφορα σχόλια που είχαν αναρτηθεί. Μεταξύ αυτών βρήκα επανειλημμένως κι ένα φαινομενικά άσχετο σχόλιο, πολύ σχετικό όμως για όσους διαβάζουν πίσω από τις γραμμές, που παρέπεμπε στην ιστοσελίδα «Χριστιανοί φίλοι του Ισραήλ» και παρέθετε ένα ευγενέστατο καλωσόρισμα! «Κοίτα να δεις», είπα μέσα μου, «πόσο αγρυπνούν κάποια λαγωνικά και πήραν είδηση αμέσως την ευκαιρία που τους άνοιξε ο “ΑΝΤΙ-αντισημίτης” ιεραπόστολος για να χτυπήσουν κι αυτοί»!
Έγραψαν λοιπόν οι “φίλοι του Ισραήλ”: «Είμαστε μια ομάδα Χριστιανών που ανήκουμε σε διάφορες χριστιανικές αποχρώσεις και κινήματα. Επιδιώκουμε να παρουσιάσουμε στους Έλληνες Χριστιανούς τα σύγχρονα ρεύματα μεταξύ των Εβραίων που αποδέχονται τον Ιησού της Ναζαρέτ ως το Μεσσία. Γι’ αυτόν το λόγο ονομάζονται Μεσσιανικοί Ιουδαίοι. Υπάρχει και ο κλάδος που ονομάζονται Μεσσιανικοί Ισραηλίτες. Πιστεύουμε πως είναι πολύ σημαντικό να γνωρίσουμε αυτά τα ρεύματα, τα οποία δεν αποτελούν μία καινούργια αίρεση, αλλά τουναντίον μία επιστροφή στον αρχικό Αποστολικό Χριστιανισμό, που ως γνωστόν, ήταν ιουδαϊκός Χριστιανισμός.
Με την ευκαιρία να σημειώσω ότι η αίρεση Ιουδαίοι για τον Ιησού (Jews for Jesus) ιδρύθηκε το 1973 στο San Francisco από τον Moishe Rosen, ένα Βαπτιστή πάστορα που είχε Εβραϊκή καταγωγή. Με την πάροδο των ετών σχηματίστηκαν παρόμοιες ομάδες, προς έντονη απογοήτευση και ανησυχία των ορθόδοξων Εβραίων.
Κάποιο περίεργο “Μεσσιανικό Ιουδαίο” είχα συναντήσει εδώ στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια, και μάλιστα έχω γράψει και σχετικό άρθρο για τα ευρήματα, εξ αιτίας του οποίου προφανώς συμπεριλήφθηκα κι εγώ στη μαύρη λίστα. Τι φταίω όμως αν άκουσα κάποια πράγματα με τα ίδια μου τ’ αυτιά; Αμάρτησα επειδή άκουσα; Ή μήπως έπρεπε ν’ αποκρύψω ό,τι άκουσα; Τώρα το αν ο συγκεκριμένος Μεσσιανικός Ιουδαίος ήταν σε διατεταγμένη υπηρεσία ή αν ήταν αδέσποτος και απλά παραλογιζόταν δε μπορώ να το ξέρω.
Όταν ζούσα στο εξωτερικό, είχα γνωρίσει διάφορα κινήματα (κουνήματα) Ευαγγελικών Χριστιανών που είχαν ως στόχο ζωής να εκχριστιανίσουν τους Εβραίους. Εκείνο που δε γνώριζα μέχρι χθες ήταν πως υπήρχαν και εντός Ελλάδος δραστηριότητες του συγκεκριμένου Ευαγγελικού κλάδου. Κι αυτό το τελευταίο το έμαθα χάρη στη λίστα των “στιγματισμένων” που ανάρτησε ο κατήγορός μου ιεραπόστολος-ρεπόρτερ! Και πάλι επαληθεύεται το «ουδέν κακόν αμιγές καλού»! Άνοιξα λοιπόν την ιστοσελίδα των φίλων του Ισραήλ, αποδεχόμενη το κάλεσμά τους, και διάβασα μέσες άκρες αυτά που ήδη γνώριζα και που στοιχειοθετούν τη «συνωμοσία του Ιεχωβά» και ως ένα σημείο δικαιώνουν την εξ αυτής πηγάζουσα συνωμοσιολογία. Η περί ου ο λόγος συνωμοσία δε στήθηκε πάντως από τους Σιωνιστές αλλά από τους προφήτες του Ισραήλ, κατ’ εντολή τάχα του ίδιου του Ιεχωβά, σύμφωνα με την Παλαιά Διαθήκη!
Ιδού λοιπόν κάποια επίμαχα και άκρως διαφωτιστικά αποσπάσματα που επιβεβαιώνουν του λόγου μου το αληθές. Το κείμενο είναι λίγο μακροσκελές αλλά αξίζει η μελέτη του.
Όπως όταν περιμένει κανείς κάποιο πολύ αγαπητό του πρόσωπο, κοιτάζει κάθε λίγο στο ρολόι του σταθμού για να δει αν πλησιάζει η ώρα της άφιξης, έτσι και για όποιον περιμένει τον Ιησού Χριστό, το Ισραήλ είναι το ρολόι που δείχνει πόσο κοντά είναι ο ερχομός Του.
Ο Κύριός μας Ιησούς, μας είπε πως όταν η συκιά βγάλει φύλλα ο καθένας καταλαβαίνει ότι πλησιάζει το καλοκαίρι. “Έτσι κι εσείς, όταν δείτε να γίνονται αυτά, ξέρετε ότι είναι κοντά, στις θύρες.” (Μάρκος 13:28-29). Η ξερή συκιά ξανάβγαλε φύλλα από το 1948, όταν το Ισραήλ ξανάγινε κράτος στον τόπο που ο Θεός του όρισε με αμετάκλητη υπόσχεση (Γένεσις 13:14-17, Ψαλμός 105: 9-11), έπειτα από δυόμισι περίπου χιλιάδες χρόνια διασκορπισμού, διωγμών και πολιτικής ανυπαρξίας. (…)
Το Ισραήλ δεν είναι μόνο ένα ρολόι μέσα στην ανθρώπινη ιστορία, που μας δείχνει τι εξέλιξη θα πάρουν τα γεγονότα και πόσο κοντά είναι το τέλος αυτής της επίγειας περιόδου. Είναι ένας τόπος κι ένας λαός για τον οποίο χτυπά η καρδιά του Θεού. “Σ’ έχω ζωγραφίσει επάνω στις παλάμες μου..” λέει για την Ιερουσαλήμ (Ησαΐας 49:16), κι ακόμη “Δεν θα σιωπήσω για τη Σιών και δεν θα ησυχάσω για την Ιερουσαλήμ, μέχρις ότου η δικαιοσύνη της βγει σαν λάμψη και η σωτηρία της σαν μια λαμπάδα που καίγεται. Και τα έθνη θα δουν τη δικαιοσύνη σου κι όλοι οι βασιλιάδες τη δόξα σου… Και θα είσαι ένα στεφάνι δόξας στο χέρι του Κυρίου, και ένα βασιλικό διάδημα στην παλάμη του Θεού σου. Δεν θα ονομαστείς πλέον Εγκαταλειμμένη, ούτε η γη σου θα ονομαστεί πλέον Ερημωμένη, αλλά θα ονομαστείς: “Η ευδοκία μου μέσα σ’ αυτή”, και η γη σου: “Η νυμφευμένη”. Επειδή… όπως ο νυμφίος ευφραίνεται στη νύμφη, έτσι και ο Θεός σου θα ευφρανθεί σε σένα.” (Ησαΐας 62:1-5). Ο Ισραήλ είναι ο λαός που ο Θεός όρισε να γίνει το ξεχείλισμα της ευλογίας για όλη την ανθρωπότητα. (…)
Ο τόπος που ζει ο Ισραήλ δόθηκε στον Αβραάμ και στο σπέρμα του με αιώνια διαθήκη
(Γένεσις 13:14-17, Ψαλμός 105:9-11). Εκεί στο Ισραήλ, όταν ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, ενσαρκώθηκε ο Υιός του Θεού κι έζησε σαν άνθρωπος, σαν ένας απ’ αυτό το λαό. Εκεί στην Ιερουσαλήμ, στη Σιών, διαδραματίστηκε η σταύρωση και η ανάσταση του Χριστού, η λύτρωση του ανθρώπου κι ο θρίαμβος της ζωής πάνω στο θάνατο. Εκεί ο διάβολος δέχτηκε το θανατηφόρο πλήγμα που σύντριψε την κεφαλή του (Γένεσις 3:15). Εκεί το Άγιο Πνεύμα ξεκίνησε και σφράγισε την Εκκλησία. Εκεί θα ξανάρθει ο Χριστός και τα πόδια Του θα πατήσουν πάλι στο όρος από το οποίο αναλήφθηκε. Ο Κύριός μας είναι το Α και το Ω, η αρχή και το τέλος. (…)Ο Θεός όμως είναι πιστός. Δεν παίρνει πίσω τις υποσχέσεις Του, ούτε μπορεί η κάθε πτώση ν’ ανατρέψει τα σχέδιά Του. Όπως για τη πτώση του ανθρώπου είχε έτοιμο το σχέδιο της αποκατάστασής μας, μέσα από το σταυρό του Χριστού, έτσι και για την πτώση του Ισραήλ ο Θεός εργάζεται την αποκατάστασή του. (…)
Φίλοι μας, που βρίσκονται αυτό τον καιρό στην Ιερουσαλήμ συμμετέχοντας στα παθήματα και στην αγωνία του λαού Ισραήλ, μας είπαν στο τηλέφωνο ότι ποτέ, σ’ όλα τα χρόνια της διακονίας τους, δεν είδαν τόσο προβληματισμό και τόσο ενδιαφέρον για τον Μεσσία από τους Εβραίους, όσο τώρα. Μόνο σ’ αυτούς απευθύνθηκαν αυτές τις ημέρες 1.100 άτομα ζητώντας Καινή Διαθήκη και τη βιντεοκασέτα “Ιησούς”.
Ποιά πρέπει να είναι η δική μας θέση απέναντι στον Ισραήλ; Εκείνο που λέμε στην προσευχή μας: “Γεννηθήτω το θέλημά Σου ως εν ουρανώ και επί της γης”. Το θέλημα του Θεού στη συγκεκριμένη περίπτωση, μας γίνεται γνωστό μέσα από το λόγο Του:
Ο Θεός έχει πει για το λαό Του, “Θα ευλογήσω όσους σε ευλογούν και θα καταραστώ όσους σε καταρώνται.” (Γένεσις 12:3). Τώρα είναι η εποχή που η κάθε καρδιά κρίνεται ανάλογα με τη θέση που παίρνει απέναντι στον αιώνιο λόγο του Θεού. (…)
Ο Κύριος μπορεί να πετύχει όσα ανθρωπίνως είναι αδύνατα, γι’ αυτό πιστεύουμε ότι όλα τα σχέδιά Του γι’ αυτές τις έσχατες μέρες θα εκπληρωθούν. Ας είναι δοξασμένο το όνομα του δίκαιου Κριτή της γης.» Περισσότερα εδώ.
Είναι αξιοσημείωτο ότι το κράτος του Ισραήλ απεχθάνεται τους Μεσσιανικούς Ιουδαίους ή Ιουδαίους για τον Ιησού όπως ο διάολος το λιβάνι. Έχει βρει το μπελά του και με τους αλλοδαπούς ιεραποστόλους που με απαράμιλλο ζήλο προσπαθούν να προσηλυτίσουν Εβραίους στο Χριστό, δίνοντας έμφαση σε προφητείες περί της Δευτέρας Παρουσίας του Χριστού η οποία θα ταυτίζεται με την πρώτη έλευση του Ιουδαϊκού Μεσσία! Με το φανατισμό τους και την έμφαση που δίνουν στο εδάφιο που τάχα ο Θεός είπε «Θα ευλογήσω αυτούς που σε ευλογούν και θα καταραστώ εκείνους που σε καταρώνται», άθελά τους διεγείρουν τον αντισημιτισμό μεταξύ των απληροφόρητων και αφελών οι οποίοι τους παίρνουν στα σοβαρά. Η υπόθεση είναι σκέτη ιλαροτραγωδία, με τους Ισραηλινούς να μη γνωρίζουν πια από ποιους να φυλαχτούν: από τους εχθρούς ή από τους φίλους τους Χριστιανούς που πασχίζουν με νύχια και με δόντια για να επαληθεύσουν τις προφητείες;
Φίλοι του Ισραήλ, Χριστιανοί και Μεσσιανικοί Ιουδαίοι, έχω άσχημα νέα να σας πω. Ο Χριστός που περιμένετε ως βασιλιά του Ισραήλ για να διοικήσει από την Ιερουσαλήμ ολόκληρη την οικουμένη, δε θάρθει ποτέ! Ναι, καλά ακούσατε: Η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού είναι αποκύημα της φαντασίας κάποιων συγγραφέων της Βίβλου, ευσεβείς πόθοι που δε θα πραγματοποιηθούν ποτέ. Κάποια άλλη δεσπόζουσα και βλοσυρή «Παρουσία» δεν αποκλείεται να υπάρξει κατά πως πάμε, αλλά αυτός δε θα είναι ο Χριστός. Διότι εκείνος είπε κάτι που εσείς δε θέλετε να το λάβετε υπόψη σας. Είπε: «Δεν έρχεται η βασιλεία του Θεού ούτως ώστε να παρατηρείται. Ουδέ θέλουσιν ειπεί, “Ιδού, εδώ είναι, ή Ιδού εκεί”. Διότι ιδού, η βασιλεία του Θεού είναι εντός υμών.» (Κατά Λουκάν 17: 20-21)
Τώρα θα μου πεις πιο Βιβλικό εδάφιο είναι αληθινό; Το τελευταίο που παρέθεσα εγώ ή εκείνα που παραθέσατε εσείς, που μιλάνε για κοσμική βασιλεία; Μα προφανώς, εκείνο που δεν αντιστρατεύεται τη λογική, δηλαδή το τελευταίο. Διότι ποια επίγεια ορατή βασιλεία, ακόμη και του Χριστού, θα μπορούσε να καθαρίσει το εσωτερικό του ανθρώπου από τις κακίες και τα πάθη; Καμία! Και αφού δεν μπορεί το Πνεύμα της Αληθείας, ο Πανταχού παρών και τα πάντα πληρών Θεός, να καθαρίσει την ψυχή του ανθρώπου παρά τη θέλησή του, θα μπορέσει να το κάνει κάποιος ορατός Μεσσίας που τον θέλετε να έρχεται σύντομα στην Ιερουσαλήμ για να κυβερνήσει τον κόσμο; Αχ, φίλοι του Ισραήλ, κάντε στο Ισραήλ μια μεγάλη χάρη. Αφήστε το λαό ήσυχο στα βάσανά του και στη θρησκεία των πατέρων του. Αν δε μπορείτε να βοηθήσετε στην ειρήνευση της περιοχής, στην αρμονική συνύπαρξη με τους Παλαιστινίους, αφήστε τους ήσυχους.
Θα πάω τώρα στο ερώτημα που είναι στα χείλη εκατομμυρίων ανθρώπων: Άραγε ο Ισραήλ είναι όντως ο εκλεκτός λαός του θεού; Ας υποθέσουμε ότι είναι, για να μη διαψεύσουμε τις Γραφές. Τι σημαίνει αυτό; Τι περιμένει ο Θεός από έναν εκλεκτό; Γιατί ο Θεός, ή αν θέλετε η Φύση, προικίζει ένα άτομο ή ένα λαό με περίσσεια χαρίσματα; Για να διοικήσει και να υποδουλώσει τους υπόλοιπους με τη δύναμη του χρήματος ή για να τους υπηρετήσει και να τους εξυψώσει με τη δύναμη του πνεύματος; Για να τους οδηγήσει σε πολέμους μέχρι την τελική επικράτηση πάνω τους ή για να γίνει Φως του κόσμου και ειρηνοποιός; Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις αυτές είναι προφανείς. Εξάλλου, για το Θεό όλα τα πλάσματά του είναι εκλεκτά και αξιαγάπητα. Το να κάνουμε το Θεό προσωπολήπτη και να του αποδίδουμε φράσεις όπως το θα ευλογήσω τους ευλογώντας σε και θα καταραστώ τους καταρωμένους σε, είναι βλασφημία. Ας συνέλθουν λοιπόν οι Ευαγγελικοί Χριστιανοί, οι Μεσσιανικοί Εβραίοι και οι φίλοι του Ισραήλ.
Ας έλθουμε τώρα και στη κατηγορία του ΑΝΤΙ-αντισημίτη ρεπόρτερ ότι κάποιοι στην Ελλάδα πιστεύουν ότι ο Ελληνισμός και ο Ιουδαϊσμός βρίσκονται σε προαιώνια σύγκρουση. Ως απάντηση θα παραθέσω μόνο ένα βιβλικό εδάφιο: «Διότι ενέτεινα τον Ιούδαν δι’ εμαυτόν ως τόξον· ισχυρώς ενέτεινα τον Εφραίμ και εξήγειρα τα τέκνα σου, Σιών, κατά των τέκνων σου, Ελλάς· και σε έκαμον ως ρομφαίαν μαχητού.» (Ζαχαρίας 9:13)
Τα λόγια αυτά αποδίδονται στον Ιεχωβά και φανερώνουν σύγκρουση μεταξύ της Σιών και των Ελλήνων, μια σύγκρουση μάλιστα που υποκινείται από τον ίδιο τον Ιεχωβά.
Όμως, κι αν ακόμη αγνοήσουμε το εδάφιο αυτό και άλλα παρόμοια και χειρότερα που βρίσκονται στο Ταλμούδ, και μόνο το γεγονός ότι οι Έλληνες “έκλεψαν” έναν Εβραίο προφήτη, τον έκαναν θεό χρησιμοποιώντας τις προφητείες των Εβραϊκών Γραφών για να στηρίξουν τη θεότητά του, και έφτιαξαν μια θρησκεία η οποία διαδόθηκε σε όλη τη Δύση, είναι ικανό για να διεγείρει μια διαρκή αντιπαλότητα μεταξύ Εβραίων και Ελλήνων. Οι Εβραίοι ήθελαν να είναι πρώτοι αλλά βρίσκουν μπροστά πάντα τους Έλληνες.
Για να τελειώνω το μακροσκελές αυτό άρθρο (συγνώμη που σας κούρασα), θα ομολογήσω ότι η διαμάχη μεταξύ των πρώτων, σε οποιοδήποτε τομέα και πεδίο δραστηριότητας, είναι αναπόφευκτη, είναι φυσιολογική και είναι αναμενόμενη. Αυτή είναι η φύση του ανθρώπου. Ακόμη κι ένα μικρό παιδί το καταλαβαίνει αυτό. Στην περίπτωση Εβραίων και Ελλήνων, Ελλήνων και Εβραίων, ο μόνος τρόπος που ο ιδεολογικός ανταγωνισμός, η έχθρα, η καχυποψία και η αλληλο-υπονόμευση μπορούν να εκλείψουν είναι να πεταχτούν από τις Γραφές όσα εδάφια αποπνέουν μίσος και εμπάθεια, να εγκαταλειφθούν οι μύθοι τόσο του Ιουδαϊσμού όσο και του Χριστιανισμού ώστε να λάμψει η Αλήθεια, και να κατανοήσουν οι δυο λαοί ότι στην οικονομία του Θεού και οι δυο είναι επιφορτισμένοι με ηγετικούς ρόλους στην πνευματική, επιστημονική και υλική πρόοδο της ανθρωπότητας – ρόλους που αλληλοσυμπληρώνονται.
Όποιος ισχυρίζεται ότι είναι περιούσιος λαός ας γίνει Φως των εθνών. Στην εποχή μας δυστυχώς ούτε οι Ιουδαίοι ούτε οι Έλληνες στέκονται στο ύψος της υψηλής αποστολής τους. Το να επαναπαυόμαστε στην προσφορά και το μεγαλείο των προγόνων μας, όταν με τη σημερινή ζωή μας αρνούμαστε την πνευματική κληρονομιά μας και τις ευθύνες και υποχρεώσεις που απορρέουν απ’ αυτήν, είναι ακόμη πιο επονείδιστο.
ΕΙΡΗΝΗ! Shalom (שָׁלוֹם)!